lørdag 21. mai 2011

Lister er gøy

Photobucket


Matvaner:
Beste matrett? Pasta
Beste drikke? Vann og te
Beste dessert? Brownies
Verste drikke eller matrett? Det er faktisk erter, det klarer jeg ikke å like
Beste alkoholholdig leskedrikk? Jeg drikker ikke alkohol, så da er vel svaret pass. Hihi
Har du smør på brødskiva? Som regel ikke
Smågodt eller ferdige poser? Smågodt
Beste suppe? Mathias sin kyllingsuppe. Og blomkålsuppe
Favorittis? Pistasjis, og cookie dough

Photobucket


Shoppingvaner:
Hvor mye handler du for hver måned? Det veit jeg ikke helt, men det er vanligvis ikke veldig mye. Men en kjole eller to kan det jo bli
Har du flere sko enn klær? Nei, jeg har aldri vært noe særlig opptatt av sko
Favorittplagg?  Kjole, uten tvil
Favorittfarge på klær? Pudder, pastell og blått
Favorittfrisyre: Rett ned eller hestehale, helt enkelt. Eller av og til med sløyfe.
Beste mønster: Prikker vinner akkurat over blomster
Beste tilbehør: Fin kjærestering
Undertøy? Blonder og pene mønstre

Photobucket


Arbeid, utdannelse:
Jobber eller studerer du? Begge; studerer litteratur og jobber i studentradio
Hva vil du bli? Jeg vil gjerne jobbe med litteratur og/eller journalistikk
Trives du med jobben/utdannelsen din? Veldig, veldig!
Er lønnen det viktigste? Penger er aldri det viktigste

Photobucket


Blanda drops:
Har du barn? Nei det har jeg ikke, men i framtida har jeg det
Er utroskap greit? Nei
Elsker du noen? Jeg har verdens beste kjæreste, så det gjør jeg
Betyr familien din mye for deg? Mer enn mye
Hvor drar du helst på ferie? Egentlig litt hvorsomhelst
Beste klima? Varm vår
Hjemmefest eller ut på byen? Hjemmefest


Liste hentet hos Ina

10 kommentarer:

Ine sa...

Ja, lister er gøy! Du er fin, Maren!

Linda Terese sa...

Fine Maren! Og veldig fine bilder også!!

Synne sa...

"men noen kjoler kan det jo bli", haha! Søte!

Maren sa...

Hihi Synne, jeg kan jo ikke lyve! <3

Kristina Kvåle sa...

åh! eg kjem nok aldri over kor søt denne bloggen er! :D tusen takk for alle dei fine kommentarane dine, blir lita tid å svare alle til rett tid om dagen, men det löser sig ;) ha ei flott helg!

Ane sa...

Ah. Herlig! Fin liste, og fine pusterombilder innimellom. Ha en fin lørdagskveld, Maren! :)

Josefine sa...

Lister :)

SV: Jo takk, nå er det bare muntlig igjen!

Regnboge sa...

Den badeanda va skikkeleg søt! Eg meiner alle burde ha ei badeand^^

Og lister e alltid fint!

julesengel sa...

Lister er det beste i verden! Se mine svar, på min blogg! Klem fra Coptcat Marlen :)

Ingrid sa...

Listegøy! kanskje jeg skal stjele denne en dag.