onsdag 25. mai 2011

Kjærestedag

Forrige uke bestemte Mathias og jeg at dagen i dag skulle være kjærestedag. For det synes vi at vi hadde fortjent, også er det viktig med fine pauser fra oppgaver, veiledningstimer, eksamen og kjas og mas.


Vi tok turen ut i pene Oslo

Photobucket

Og vips så endte vi opp her, stedet med det søteste himmeltaket
Photobucket

Raspberry brownie til han og cookie dough til meg
Photobucket

Og litt senere på dagen fant Mathias en ny venn
Photobucket

Og i kveld er det god middag, minst fem episoder med Friends, te og honningmelon. Fin kjærestedag.

11 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Åh, det hørtes - og ser ut som - en perfekt kjærestedag!!♥
Nyt kvelden sammen;)
Klem

Brita Melissa sa...

Så kos :)

MøbelPøbel sa...

Takk for koselig "besøk":) Kjærestetid høres vidunderlig ut! Spesielt det stedet dere gikk..Kule taket da!
Har prøvd å legge meg til som følger, men får opp "feil passord" Bloglovin og jeg er ikke gode venner..;/

Linda Terese sa...

Så koselig! Og helt sikkert vel fortjent!!:)

Oda sa...

Så koselig :)
Jeg ville tatt cookiedough jeg også. Nam, nam.

Synne sa...

Ser kjempekoselig ut, Maren! Både Cookie Dough og Raspberry Brownie får tommel opp av meg, hoho. Søt grisevenn, forresten. Håper kvelden ble like bra som begynnelsen av dagen; dere fortjener alt som er fint!

Johanne sa...

Kjærestadagar er så fine. Viktig å setje av ein dag til berre sånne fine ting innimellom :)

Trille sa...

Finfin kjærestedag. Jeg liker kjærestedager. Denslags må en ha. :) Ooooooh, digger den nye vennen. Fin. :)

Carina sa...

Åh, skulle ønske jeg hadde en kjæreste å ha kjærestedag med ^^

Charlotte sa...

for en koselig dag! jeg visste ikke at det var en Ben & Jerry's butikk i Oslo! :) hvor er den?

Ingrid sa...

Haah, grisen <3

og ben & jerry's. NAM.