fredag 27. mai 2011

En helt ny fredag

- spise god frokost og drikke tre kopper te
- høre på fin musikk og regnet samtidig
- skrive på oppgaven min (og nå har jeg åtte sider igjen til sommerferie)
- ha avislesepause
- redigere radioinnslag fra Tehuset
- sykle i regnet
- lage ostesmørbrød
- pakke inn en gave
- klemme masse på en fin kjæreste
- dra i bursdag for aller beste Synne
- glede meg til det igjen finnes deilige bringebær ved veiene hjemme, for det er nok det beste jeg vet


Jeg håper dere har flotte fredagsplaner, at dere er snille og glade og puster med magen selv om det er kanskje er travelt.


Photobucket

11 kommentarer:

Åshild sa...

SV: Tusen hjertelig takk <3

For en fin fredag! Du må kose deg masse og sende mange gratulasjoner til Synne :-) Gleder meg også til bringebærsesongen forresten, det er så mange fine bringebærkratt langs veien der jeg bor og de smaker så himla godt!

Brita Melissa sa...

Fin fredag :) Kunne du ha skrevet litt mer om arbeidet med radioprogrammet? er så nysgjerrig og liker å høre om hva folk arbeider med.

Frøydis sa...

Masse lykke til med dei åtte sidene! Eg gler meg òg til bringebære kjem, det er jo dei beste bæra.

Synne sa...

Åh, de bringebærene så kjempegode ut! Det er alltid en så fin overraskelse når de dukker opp langs veien. Så hyggelig at du koser deg denne fredagen! Jeg gleder meg til å se deg i kveld!

Elena sa...

Håper dere feirer Synne godt! Kos deg videre!

Polkadotdays sa...

Det høres ut som en veldig fin fredag! Åh, bringebær- nam nam! God helg til deg!

Duse Pasteller sa...

Høres ut som en god fredagsplan!!
Helgeklem♥

julesengel sa...

God helg! :)

Hjerterdam sa...

Lykke! :)

Hjerterdam sa...

Lykke! :)

Ingrid sa...

briingebææær! <3

fredag er fun fun fun