tirsdag 5. april 2011

söta lilla rara underbara

Melissa Horn er av den musikken jeg har hørt aller mest på det siste året. Sangene minner meg om både kalde høstkvelder, litt mildere vårdager og å sykle fram og tilbake fra sommerjobben. I september slipper hun et nytt album, og i oktober skal hun ha konsert i Oslo. I dag ble konsertbillettene bestilt, så nå kan jeg glede meg til ny musikk og en fin konsertopplevelse i flere måneder. Jeg liker å glede meg til sånt som dette.


Photobucket

Bildekilde

13 kommentarer:

June sa...

Hun er så fantastisk! Jeg vil også på konsert, kommer hun bare til Oslo? Jeg må nesten sjekke opp det gitt.

Ine sa...

Åh, hun er så fin! Var du på konserten hennes på Rockefeller, kanskje? Hørte på plata hennes non stop forrige vår og sommer. :)

Du må forresten sjekke ut Anna Järvinen hvis du ikke har hørt på henne. Har på følelsen at du vil like musikken hennes!

Maren sa...

Jeg anbefaler å få med seg en konsert om du finner en anledning til det, June :)

Ine: ja, jeg var på konserten på Rockefeller også. En helt perfekt konsert, jeg fikk tårer i øynene og koste meg masse. Og henne skal jeg undersøke, tusen takk for tips <3

Synne sa...

Det er så fint å kunne glede seg over/til god musikk!

Johanne sa...

Er skikkeleg glad i musikken hennar. Har ikkje tal på kor mange gonger den plata har snurra på platespelaren!

Linda Terese sa...

Så gøy å ha noe så fint man kan glede seg til!

Brita Melissa sa...

Melissa Horn er en fantastisk artist. Skulle likt å hørt henne selv. Heldig du er :)

Frøydis sa...

Eg gler meg og! SUPERMYKJE!

Kristin sa...

Hun har jeg aldri hørt før! Men takk for tipset :) Det er så flott når man drar på konsert med de fineste artistene ^^

Ingrid sa...

Gleder meg fillete! Både til album og konsert <3<3

Kristina Kvåle sa...

åh elskar sangane hennar! :D

julesengel sa...

Jeg elsker Melissa!

julesengel sa...

Jeg elsker Melissa!