tirsdag 12. april 2011

Pearly daisy babybutton

Det er så koselig når mamma kommer på en liten Oslotur, da gjør vi fine ting som å spise deilig salat til lunsj, snakke om sommerferien og titte litt i butikker. Snill som hun er fikk jeg til og med disse pene øredobbene. Accessorize har så mange fine ting! I dag var det to for tre-tilbud, så det passet jo helt perfekt.


Søte små knappeøredobber trukket med stoff, og med det søte navnet babybutton
Photobucket

Nydelige perleøredobber 
Photobucket

Pudderrosa blomster med perle på
Photobucket

Takk snille mamman min 

9 kommentarer:

Kristin sa...

Elsker å shoppe med moren min, jeg får så masse fint! ^^ Disse øredobbene var nydelige! Elsket de nederste, de var kjempesøte <3

Brita Melissa sa...

Enig, de nederste var kjempe fine :)

Johanne sa...

Nederste var min favoritt, så utrulig fine :) Er veldig glad i shoppingturar med mamma, er skikkeleg kosleg!

Synne sa...

Åh, jeg synes knapper har slik sjarm! Alle øredobbene var skikkelig søte. Så bra at dere har kost dere i dag! Mammabesøk er alltid kos!

Regnboge sa...

No fekk eg ganske lyst på hol i øyra!

Josefine sa...

Alltid så utrolig koselig med besøk :) Jeg ble så glad da mamma kom til meg her i Paris! Likte blomsterøredobbene kjempegodt!

Ingrid sa...

fiiinefiiine <3

Alvilde kaller de meg. Og jeg responderer. sa...

å,å,fine øredobber! så på de der som er trukket med stoff for noen dager siden, men hadde ikke nok penger med meg :(c

Yngvild sa...

så fine!! Elskar sånne knappeøyredobbar med finfint stoff på! :)