søndag 13. mars 2011

Å være hjemme

I helga har jeg vært hjemme. Jeg tok toget fredag formiddag og ble til søndag kveld, og det finnes neppe noe som er så fint som det. Jeg er veldig mammaogpappa-jente, og føler meg heldig som kan ta den to timer lange togturen når savnet melder seg. Jeg har gått turer på veier hvor sola smelter snøen, vært på boksalg, sett på film, spist deilige middager, lest Inger Hagerup, drukket masse grønn te av mammas fine kopp, spist kokosboller og hatt sløyfespenne i håret. Nå er jeg klar for ny uke.

Photobucket

Photobucket

8 kommentarer:

Kristin sa...

Søt spenne :) Bra du har kost deg, og bra du er klar for nye uke, for det er ikke jeg :P

Synne sa...

For en fin sløyfespenne, og for en nydelig kopp! Ikke rart du koser deg hjemme med slike effekter, haha. Det føles alltid så riktig å ta en tur hjem!

June sa...

Høres ut som en herlig helg! Gleder meg utrolig mye til påskeferie så jeg kan dra hjem en tur. Og den koppen var nydelig!

Ane sa...

Høres ut som om du kan leve lenge på ei slik helg hjemme, så fint :) Og for en vakker kopp!

Ine sa...

Så fint at du har hatt ei god helg :) Gleder meg til neste gang jeg skal hjem til mamma og pappa (og Pusen), det er så koselig.

motionocean sa...

så søøøt spenne!
jeg VILLE sagt at jeg liker hjemmedager, men det er godt å komme seg litt bort også :p
x

Ingrid sa...

Fine koppen! Og fine sløyfen. Oog fint å være hjemme <3

frøken jurio sa...

jeg er også mammapappajente .