onsdag 23. mars 2011

Velkommen, vår!

Jeg er ekstra glad om dagen, og det har sikkert med sola å gjøre. For så deilig det er å få hilse på sola igjen!


Endelig har jeg også fått fast lesesalplass, og den har blitt innredet med det fineste kortet jeg har.
Photobucket

Denne uka fant jeg sånne perfekte sko jeg lenge har hatt lyst på. De er små og søte og passer til alt
Photobucket

Rundt halsen kan jeg endelig gå med dette skjerfet, som har de peneste blomsterkantene på seg
Photobucket

Og i stua står en rosa ildtopp og sprer glede.
Photobucket

13 kommentarer:

Betty sa...

Så fine sko! Og så fin blomst! Jeg skulle ønske jeg hadde penger til sko og blomster, men sukk, det kan ikke alltid gå veien. Hvor er skoene fra?

Kristin sa...

Herlig, herlig, herlig! Våren gjør meg så utrolig glad, det er helt merkelig! Jeg har danset og sunget på skolen og ligget i sola og solt meg med verdens fineste venninner! Det er så kooos :D <3

Ine sa...

Så heldig du er som har fast leseplass, det gleder jeg meg til å få om et par års tid.

Og finefine sko! Kjempesøte!

Synne sa...

Man får så mye overskudd av lyset og varmen når våren kommer! Koselig med nye sko, fint skjerf og pen blomst. Gratulerer med lesesalplass!

Johanne sa...

Våren er berre så fantastisk nydeleg! Elskar den.

Linda Terese sa...

Våren er herlig, Maren! Ingen tvil om det!

Ingrid sa...

VÅR = GUM! Mangler bare at snøen forsvinner helt og noen kommer og koster vekk all grusen :P

Åh, nå kom jeg på at det blir enda ett år før jeg får muligheten til å ha egen lesesalplass :(

Hei, Lykke; vi har likt penal, lik perm, lik vannflaske og lik notatbok. <3<3<3

Frøydis sa...

Glad vart eg no :)

Polkadotdays sa...

Fint, fint, fint! :)

Maren sa...

Våren er fantastisk! Skoene er kjøpt på Nilson Shoes i Bogstadveien, til deg som lurte på det :)
God vår-uke alle sammen!:D

June sa...

Åh, fiint :D

Silje sa...

Fast leseplass høres herlig ut. Det skal jeg også ha når jeg blir stor!

Kristina Kvåle sa...

åh så masse fint!

gilmore girls er best i verden, eg ser det alltid om eg får heimlengsel, for det er som å komme heim igjen :)

her kom våren og det regna og var fint og alle vegar var bare og vårlege. så kom vinteren igjen og vi går inn i sjette månaden med vinter. oh the joy :P