søndag 6. februar 2011

Den første februarhelga har jeg

-  tatt toget hjem til mamma og pappa

- sett Pinnsvinets hemmelighet og felt tårer og elsket den fra første sekund og tenkt at det her er en av mine favorittfilmer

-  klemt mammahånd i kinomørket mens vi utvekslet lakris og melkedrøm med bringebær

-  besøkt farmor og mimret over de lyseblå strikkevottene hun strikket for så lenge siden og som jeg fremdeles bruker nesten hver dag

-  tenkt på at jeg blir 23 år gammel på lørdag og at det er skikkelig rart fordi noen ganger tror jeg at jeg maks kan være 18

-  gleda meg over radioinnslag om dubbing jeg laget denne uka, og som jeg er ordentlig stolt av og som jeg har kost meg skikkelig med

-  lest barndomsskildringer fra Berlin på 1900-tallet

-  gått i ny fin, gammelrosa genser til 29 kroner

-  drukket mye grønn te med kanel og rabarbra

-  planlagt et lite bursdagsteselskap

-  gleda meg masse til to nye Glee-episoder denne uka og til frokosten som selvsagt hører med

-  vært mye inne på Modcloth og lurt på om jeg kanskje muligens skal kjøpe meg en skikkelig fin kjole for litt av juleferielønninga jeg får denne uka

-  stirra på dette bildet og ønska meg disse skoene så masse at hjertet dunker ganske fort hver gang

Photobucket
Bildekilde

8 kommentarer:

myldretid sa...

Jeg blir 24 på tirsdag... og føler meg som maks 20. Skummelt!

Oda sa...

Høres ut som en flott februar :-)

Polkadotdays sa...

Høre ut som en veldig, veldig fin helg! :)
Jeg nærmer meg slutten av 20-årene fortere enn jeg vil innse, men føler meg ikke en dag over tjue! Det er rart så fort tiden går...

Synne sa...

For en helg, Maren! Bringebær-melkedrømmen er dødsgod, og innslaget ditt fikk meg til å smile masse, og jeg gleder meg på dine vegne til Glee-episoder og bursdagsfeiring! Så mye koooos.

Ingrid sa...

Awaysome helg!

GLEEFROKOST I MORGENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!! :D Ah, universet vil være på plass igjen.

Frøydis sa...

Eg syns du skal bestilla deg ein kjole frå modcloth for dei er så frykteleg fine alle saman!

trille sa...

Fin første februarhelg! :) Godt med sånne helger. :)
Og bestill deg en kjole du, det vil nok gjøre svært godt for kroppen. :) Kjoler er elsk på!

Ane sa...

Å, så mye fint, Maren! Jeg heier på modcloth-kjole. Det må jo være lov sånn av og til? Og hihi, nå er nyeste Glee-episode på vei ned, og den setter jeg på det minuttet mannen kommer hjem fra jobb. :D