lørdag 12. februar 2011

Bursdagsjente

Og vips! så var jeg 23 år.

Photobucket
Bildekilde

16 kommentarer:

Allis i Eventyrland sa...

Gratulerer med dagen, søta! Håper den blir strååålende! :)

Åshild sa...

Gratulerer med dagen, fina! <3

Nøve sa...

Gratulerer med dagen! <3

Kathleen sa...

Gratulerer med dagen! :) Håper du får spist den kaka du vil!

Oda sa...

Gratulerer så mye med dagen! Håper du får feiret den slik du vil, og at du har en konge dag :-)

myldretid sa...

Gratulerer med dagen, fineste Maren! Drikk te, spis muffins og en god middag og kos deg masse!

Synne sa...

Alle de kule kidsa er 23 år, lizm. Det bildet der minner meg om Up, hoho! Så passende med lørdagsbursdag, håper du har kost deg masse hittil og at kvelden blir kjempefin. Hurra for deg!

Ine sa...

Gratulerer så mye med dagen, veldig fine Maren :)

Ingrid sa...

Så mange kanaler å gratulere deg med dagen på <3 Hurra for deg! :D

oda celine sa...

gratulerer med dagen!

jeg gruer meg litt til å bli tjue-noe.

Regnboge sa...

Å, gratulera med dagen i går! Og i dag òg, sia det e eindags-jubileum for deg som 23-åring:)

Mathias sa...

Hurra! Litt seint, men hurra! :D

Polkadotdays sa...

Hurra for deg!! :)

Lady Netta sa...

Gratulerer med dagen som var :D Jeg har begynt å følge deg på bloglovin, som en slags gave :P Egentlig en gave til meg, men ok :)

Maren sa...

Takk så masse til alle dere, jeg blir så glad av de fine kommentarene deres <3

Ane sa...

Å, hurra for deg, Maren! Seint ute, men hurra uansett :D Håper dagen var flott!