onsdag 12. januar 2011

My heart is, and always will be, yours ♥

Love is not love which alters when it alteration finds. Or bends with the remover to remove. Oh no! It is an ever fixed mark that looks on tempests and is never shaken.


I kveld koser jeg meg med en av de aller vakreste filmatiseringene av en roman som jeg vet om. Sense and Sensibility. Med favorittskuespillerne Kate Winslet og Emma Thompson som søstrene Dashwood er det en av de fineste verdener som jeg liker å kunne forsvinne inn i. 


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

8 kommentarer:

Åshild sa...

Å, den er så fin <3 Har den på DVD og sett den flere ganger... går aldri lei! Hadde et lite crush på Alan Rickman i ettertid, haha!

Ine sa...

Å, har ikke sett den. Får man tak i den på dvd, tror du? Vil se, vil se!

Maren sa...

Helt enig, og jeg blir så forelska i hele filmen, litt mer for hver gang jeg ser den:)
Tror jeg har sett den på Platekompaniet for ikke så veldig lenge siden :)

Allis i Eventyrland sa...

Fineste filmen <3

Kristina Kvåle sa...

tusen takk, former er allereie byrja betre seg og er tusen gongar betre enn i helga!

åh, emma er ein slik fin film (OG bok), eg kunne sett/lest den for alltid. som med alt av jane austen eigentleg :)

sar sa...

Venninna mi er helt hekta på slike serier. Selvom dette er en film(?), da. Og det er jo litt fint.

Maren sa...

Hihi, da er vi flere og det er kjempefint!:)

Ingrid sa...

KAATE!
Ah, lurer på om jeg skal se denne igjen i kveld <3