onsdag 1. desember 2010

"You've seen the films, kiddo. It ain't over 'til its over"

Endelig er det desember ♥ I dag feirer jeg julemåneden med å ta meg en fridag fra oppgaveskrivingen, for det kjennes det ut som at jeg trenger. Så i stedet har jeg flytta inn i mariusgenseren som verdens flinkeste tante har laget, jeg brenner kongerøkelse, drikker te av snøkrystallkopp og kjøper noen julegaver. Det gjelder å gjøre dagene fine! 


En annen ting jeg har gjort, er å lage min egen tumblr-side. Den er her. Det er så gøy å gå på skattejakt etter fine bilder! En koselig ting å gjøre på den første dagen i årets fineste måned. 


Og i morra er det tid for en av de beste førjulstradisjonene jeg har i Oslo, nemlig å se Love Actually med mange gode venner, drikke gløgg og spise pepperkaker. Bedre kan det nesten ikke bli. 


Håper alle feirer desember bittelitt i dag 


Photobucket

3 kommentarer:

Ingrid sa...

(Du har også sett glee <3)

Jeg gleder meg sånn til å se love actually igjen. blir så bra. Perfekt belønning for å ha levert hjemmeksamen :D

Maren sa...

Oi ja, men så tenkte jeg at et innlegg uten ordet glee hadde vært noe nytt, hoho<3 Men ja: GLEEFROKOST!

Perfekte julefilmen,sukk. London+Colin+jul+Hugh+kjærlighet<3

Nøve sa...

Elsker Love Actually! Jeg og hun ene jeg studerer med har snakket hele semesteret om at vi skal se den før jul. <3