fredag 31. desember 2010

Takk og farvel, totusenogti!

Dette året har jeg for eksempel
  • hatt fine fag og med et av dem dratt på studietur til Sunne i Sverige for å vandre i fotsporene til Selma Lageröf og Göran Tunström
  • vært fem herlige dager i London sammen med noen av de beste jentene jeg veit om
  • kjøpt litt for mange kjoler (men er litt glad for det også)
  • hatt Gleefrokoster, Disneykvelder, spinningtimer, handleturer og en evig jakt etter McFlurry med Oreo sammen med Ingrid
  • laget sorgenfri radio sammen med blant andre Synne
  • hatt en fin og veldig givende sommer- og julejobb
  • vært ei fantastisk flott uke i Antibes i Sør-Frankrike sammen med Mathias og den fine kjærestefamilien
  • drukket mange tekopper og lest mange bøker sammen med mamma på verandaen og foran peisen
  • møtt Ina tre ganger og det var så koselig
  • hatt heimkunnskapskvelder med Sigrid og Inga (og flere skal det bli)
  • lest mange fine bøker (ei liste kommer seinere)
  • laget mange sånne muffins
  • blitt litt mer voksen fordi jeg klarte å ha ullstrømpebukse rett på kroppen 
  • hatt det så fint det går an med verdens beste samboer
  • vært på Melissa Horn-konsert og sett Siri Nilsen tre ganger live, også
  • feiret bursdag med disneyprinsessetema
  • blitt panneluggjente igjen
  • endelig laget min egen blogg, og den heter Puddersky fordi pudderskyer er noe av det fineste jeg veit om
Godt nyttår!


Photobucket
Bildekilde

16 kommentarer:

Ane sa...

Det høres ut som et flott år, Maren! Jeg er veldig glad for det, og veldig glad for at du laget blogg, hihi. Kos deg i kveld og i starten av det nye året også!

Allis i Eventyrland sa...

Godt nyttår, søte du! :)

Ingrid sa...

Herrefred, vi fant aldri mcflurry. Jaja, nytt år, nye muligheter!

God nyttår til deeeg! <3

Åshild sa...

Virker som et meget fint år! Godt nyttår til deg, Maren :-D

Regnboge sa...

Gødt og gledeleg nytt år te deg:)

Regnboge sa...

Gødt og gledeleg nytt år te deg:)

Martotopia sa...

Godt nyttår søta!

Ine sa...

Jeg hadde også Selma Lagerlöf og Göran Tunström-faget! Og var i Sunne! Uten at jeg visste at fine Puddersky-Maren også var der. Oioioi.

Godt nytt år til deg, jeg gleder meg til å følge med på bloggen din i 2011. :)

myldretid sa...

Vi skal møtes mange flere ganger enn tre i 2011:) godt nytt år!

Maren sa...

Takk, det er så koselig at dere vil lese her <3

Ina: Enig!
Ine: Ja, er det ikke sprøtt? Jeg fant deg nemlig på et bilde jeg tok på turen, vi satt faktisk ved samme bord da den rare mannen ikke ville gi seg med å synge,på kvelden, husker du? :)

Nøve sa...

Godt nyttår! <3

Synne sa...

Hohoho, så mye fint du har gjort og fått til i 2010, og tenk på alt det morsomme vi har foran oss. Godt nytt år, søtnos!

Polkadotdays sa...

Høres ut som 2010 var et veldig fint år!
Hipp hurra for 2011!
Godt nyttår!
Gleder meg til å lese mer på den fine bloggen din!

Ine sa...

Hihi, ja, jeg husker ham :) Det var en fin studietur. Du skal ikke tilfeldigvis har Karen Blixen-studiet nå i vår? Det skal jeg!

Maren sa...

Det var det :) Veldig koselig. Nei, det skal jeg ikke. Jeg har lyst, men får det ikke til,hihi. Men håper de andre fagene er fine. :)

Kristina Kvåle sa...

verkar som du har hatt eit utruleg fint år, håper dette året blir like fint for deg også :)