søndag 5. desember 2010

Når en pepperkakebaker

I går lagde Mathias og jeg pepperkaker, og det var så koselig. Den fine kakeboksen ble fylt opp med kaker, med melkesjokoladenonstop og rosa og hvit glasur. Jeg blir i mer julestemning for hver dag som går, og teller ned til juleferie. Da skal jeg hjem til mamma og pappa og bror, og det er ingenting jeg gleder meg mer til nå.

Photobucket

Photobucket






I dag skal Synne og jeg sitte i studio på denne ukas Sorgenfrisending. Gå inn og hør klokka tre, og send oss gjerne en melding mens vi sitter der også, da blir vi så glade!  Vi garanterer god adventstemning, for vi skal tross alt tenne lys nummer to og drikke jule-te. Håper du får en fin søndag!

7 kommentarer:

Polkadotdays sa...

Så fine de ble! :)
Jeg skal også bake pepperkaker i dag, deigen står klar..

Maren sa...

Men litt meliskaos da den ene posen ble ødelagt, hihi :) Kos deg med baking!

Ingrid sa...

For noen FANTASTISK fine former. Og for en kjevling! Må ha vært skikkelig kvalitetsutstyr dere har brukt :D

Juljuljul. Ferieferieferie. <3 Ikke lenge igjen nå!

Ane sa...

Melkesjokoladenonstop og pepperkaker og kakebokser og juleferie <3

Regnboge sa...

Namn, no fekk eg lyst på peparkaker! Gledar meg te broren kjem heim so vi kan bake^^

Synne sa...

Ooh, jeg gikk jo rundt og nynnet på den sangen i dag, men det var før jeg hadde sett denne posten. Kanskje du sendte meg pepperkake-vibber, uten at vi var klare over det? Så fine de ble!

Silje sa...

Det er nok ikke alle som får med kjæresten på pepperkakebaking:)