torsdag 23. desember 2010

Nå kommer jula hit

Åh, som jeg elsker lille julaften. Huset blir julete og juletreet hentes inn. I kveld skal det pyntes, og som alltid av broren min og jeg. I tradisjon tro skal vi også sikkert krangle bittelitt om hvem som får henge på de fineste julekulene. Men det er sånn koselig krangling, altså. ♥ Og først skal det spises julegrøt med kjærestefamilien. Fine planer.


Håper dere får en fin lille julaften også. Ha julegleden med dere, for man trenger ikke å bli så voksen at man ikke gleder seg over jula. Den kan nemlig være magisk om man bare vil. GOD JUL ♥ Hilsen Maren og Peter Pan.


Photobucket

9 kommentarer:

Ine sa...

Fine Maren <3 Kos deg masse med lille julaften, pynting og vennskapelig søskenkrangling. Klem

Nøve sa...

Bra det er flere som tenker sånn! God JUL :D

Anonym sa...

Å, det høres så koselig ut at jeg blir lei meg samtidig fordi jeg ikke har noe av det du har..

Men, går det an å sende den peterpan-animasjonen der på link på mail? Den var så fin at jeg fikk lyst til å sende den til venner. Hvordan kan jeg ordne det, hvis du vet?

God jul <3

Anonym sa...

(Altså, ikke at du skal sende den på mail til meg. men hvis du har en link du evt, kan legge ut her i kommentarfeltet). Mente jeg :)

Oda sa...

Det høres hyggelig ut ^^
Jeg skal prøve å holde en lik positivt innstilling som deg, men min jobb i dag er å støvsuge og vaske hele leiligheten til mamma.. Men det går bra. Skal spise kanelboller etterpå :):)

Synne sa...

Så fin animasjon! Julen ER magisk!
Jeg har vært på utveksle-gaver-med-gode-venner-tokt i dag, og nå sitter jeg med kaffekopp og julekaker med peisspraking og julemusikk i bakgrunnen. Jul, jul, JUL.
Fortsett å kose deg, søteste!

Maren sa...

Her er linken til stedet jeg fant den :) Hadde ment å linke til den men så plutselig hadde jeg visst glemt det.
http://katxinthexhat.tumblr.com/post/2411266315/peter-pan-1953

<3 og god jul tilbake til alle dere fine!

Allis i Eventyrland sa...

Gooood jul, fine deg! :)

Ingrid sa...

Peter Pan <3
Jul er fintfintfintfintfintfint!