fredag 12. november 2010

Søt

I det siste så har jeg hatt så veldig lyst på en kanin. De er noe av det søteste jeg vet om, og det hadde vært så koselig med en liten dyrevenn. Men så er det jo ikke helt lov der vi bor, så da får jeg heller se på nydelige kaninbilder på weheartit.


Men se hva den snille kjæresten min kom hjem med. En sjokoladekanin!♥ Og den har jeg jo ikke hjerte til å spise, så den får passe på den fine lille britiske tekoppen jeg fikk til jul i fjor, av snille Torunn.


God helg! 

5 kommentarer:

Polkadotdays sa...

Så fin tekopp!! Og veldig fin kanin også :)

Maren sa...

Den er helt fantastisk fin, og kjøpt i Notting Hill. Er så glad i den <3

Synne sa...

De var søte, begge to! Akkurat som deg. God helg!

Regnboge sa...

Åh, når eg ein gong i framtida reiser til England, so ska eg kjøpe ein kopp, berre for å ha ein England-kopp.

Og for ein snill kjærast^^

Ingrid sa...

Kanin <3
Jaja, sjokoladekanin for duge enn så lenge :P