torsdag 18. november 2010

Noe som får meg til å smile

Photobucket

6 kommentarer:

Ane sa...

!!!! Å. Fin. Og den fikk jammen meg til å smile også! Herlig!

Ingrid sa...

glee! finn! gif!
gledesspreder til tusen <3

Trine sa...

Morsom, og veldig oppmuntrende :)

Hva er egentlig tv-serien "Glee" (hva betyr ordet), og hvilken kanal går den på? Jeg er visst ikke helt oppdatert.

Regnboge sa...

Å! Minner om i sommar då eg såg fyrste sesong av Glee ilag med syskenborna mine:D

Maren sa...

Glee er fantastisk! :) Det er en serie om en amerikansk high schools "glee-club", altså et showchoir som det heter så fint. Det kan du ikke gå glipp av! Det har gått på tv2, og regner vel med at de vil sette opp fortsettelsen også :) Så utrolig morsomt!

Åshild sa...

Åå! Glee! For en herlig serie :) Finner meg selv i å høre soundtracket aalt for ofte i grunnen, er så greit å høre på og synge med til imens man lager mat eller noe annet som krever litt showmusikk :) Elsker Sue Sylvester, sånn omtrent alt som kommer ut av munnen hennes er til å få latterkrampe av. Og Finn, selvfølgelig <3

SV: Tusen takk!