søndag 28. november 2010

Med julehjerter i vinduene og jul i hjertet ♥

Jeg er så ubeskrivelig glad i jul og alt som har med jula å gjøre. Og i dag er det endelig tid for å finne fram litt julepynt, drikke ekstra mange kopper jule-te og nynne på julesanger. Jeg har laget en fin liten juleliste, som består av sangene som gir meg den gode julestemningen. Min første adventsformiddag skal tilbringes i en barnebursdag, og jeg kan nesten ikke tenke meg en finere start på den koselige juletida. 


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket




Photobucket


Photobucket


Og sånn apropos julestemning, så kan du få fine tips for hvordan den kan oppnås i dagens Sorgenfri. Denne søndagen er det også band på besøk i studio, så klikk deg inn på nettsida eller slå på radioen din mellom tre og fire. 

9 kommentarer:

Ingrid sa...

Så fint det ble! Filthjertene var nyyydelige. Mummimammakulen <3

Allis i Eventyrland sa...

Så søt mummijulekule! :)

Regnboge sa...

MUMMIMAMMAJULEKULE!

<3

Ine sa...

Mummimammajulekule! Jeg vil ha :) Og en med Lille My også.

Maren sa...

Den er så fin! Den ble kjøpt i går da jeg egentlig bare skulle kjøpe julegaver til andre. Men denne kunne jeg ikke gå ifra! Sprell er en av de fineste butikkene jeg vet om <3

Synne sa...

Så fint det ble, og så søt pynt du har! Jeg likte forresten advents-anbefaleren din veldig godt, bra jobba!

Silje sa...

Mummimammajulekule:D

Kathleen sa...

Å, så fin mummimammajuleball! I dag skal jeg på butikken og kjøpe masse, masse klementiner.

Mamma sa...

Det var så mye fint her...Ten at du har farmor sin engel til røkelse,det er koselig av deg. Mummikula var flott da.