mandag 22. november 2010

Jul i en kopp

Nok et innlegg om te. Denne gangen en anbefaling; Stockfleth's har verdens beste jule-te. Iallefall så er denne bedre enn alle andre jeg har smakt. Det er som å drikke jul; nellik, vanilje, kanel og blodappelsin. Mmmm. Og varmer godt i både kroppen og i et juleglad hjerte.


Siden jeg blir mer og mer opptatt av te, så vil jeg gjerne ha noen anbefalinger selv også. Så skriv gjerne ned en favoritt-te om du har en. Da hadde jeg blitt så glad! 


Photobucket

10 kommentarer:

Ingrid sa...

Namnamnam.<3

Kan egentlig ikke komme med anbefalinger, siden alle mine tefavoritter har jeg blitt tipset om fra deg :P

Mamma sa...

Den høres god ut. Jeg kommer og tar en kopp

Nøve sa...

Jeg liker veldig godt kjærlighetsteen fra Kremmerhuset. Men til jul vil jeg drikke masse chai latte, for det gjorde jeg i fjor. <3

Ine sa...

Paleis de thés har en veldig god te som heter cashemere (eller noe i den duren). Den passer veldig fint som advents- og julete, for den er litt krydderaktig. Men den passer også når det ikke er jul, og det er jo fint :) Ellers er Pukka-teene veldig gode, og innpakningen er jo bare fantastisk fin. Te <3

Kathleen sa...

Kaktus-te, det må du prøve. Det er kjempegodt!

:)

Maren sa...

Takk for tips! Pukka-te er fantastisk, og et lite kunstverk i seg selv <3 Nam, nå må jeg nesten prøve alle de jeg ikke har prøvd allerede:)

myldretid sa...

Jeg synes fruktteen til Stockfleths er veldig god. I det siste har jeg drukket store mengder av denne, som har verdens fineste innpakning: http://i71.photobucket.com/albums/i128/krapylet/_PUS3396.jpg
skal absolutt kjøpe mer av den i göteborg.

Silje sa...

På Lillehammer er det en bitteliten café som selger nydelig te, jeg savner den. Spesielt god er en med blodappelsin. Jeg må finne noen fine butikker i Oslo som selger god og spennende te.

eirinsurr sa...

pære -te er fantastisk godt, også all te som inneholder kanel. men åh, har en te som heter høstflørt som er det beste jeg har smakt, men aner ikke hvor den kommer fra.

Maren sa...

Det er bare å gå på jakt,Silje. Valkyrien på Majorstua har masse god te!

Pære-te har jeg aldri smakt, høres kjempegodt ut. Takk for tips!:)