onsdag 24. november 2010

En god gleemorgen

I dag sto både Ingrid og jeg opp klokka seks. Hvorfor? For å se den nye Glee-episoden klokka sju. Det er den beste starten på dagen som tenkes kan, og nå sitter jeg og nynner på de nye sangene. Jeg tror ikke jeg kan få sagt hvor glad jeg er i den serien. Gilmore Girls er fortsatt på en hellig førsteplass, da. (men det sier seg jo selv)


Nå sitter jeg på lesesalen for å fortsette på oppgaven min. Alberte er tidenes fineste romankarakter


Ha en fin onsdag!

Photobucket

7 kommentarer:

Ane sa...

Jeg gleder meg! :D

Ingrid sa...

Hva vi gjør for Glee <3

Maren sa...

Ja du bør virkelig glede deg,Ane. Finfinfin(n) episode :)

<3

Martotopia sa...

åååh,så hurrafint å sjå sløyfa igjen! Fining!

Maren sa...

Ja, jeg elsker den! Og ingenting passet bedre å ha på bloggen sin :) <3

myldretid sa...

Gærninger!

Jeg la meg klokken halv elleve i dag formiddag. Døgning er såååå kult. Not!

Ha en fin onsdag, jeg tipper det blir glee på meg i morgen, men den ligger og venter:)

Maren sa...

Hadde jeg vært deg så hadde jeg også prioritert søvn,Ina<3

Da har du noe å se fram til, og det er jo ganske så fint.