fredag 1. oktober 2010

Velkommen,Oktober.

Den aller første oktoberdagen begynte med en varm og god kopp med fruktte. Og den koppen med te var ikke bare-bare. Det var nemlig innvielsen av den helt nye jubileumskoppen i Mummi-samlinga! Og så fin er den:





Og etter dagens undervisning var jeg veldig klar for helg, sånn på ordentlig. Derfor satte jeg meg på toget i retning hjem, med pensumbok på fanget, sukkertøy og skogsbæryoghurtfarget strømpebukse.



Så nå sitter jeg hjemme foran en sprakende peis med en mamma, en pappa og ei nybakt eplekake. Finfin start på helga.

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Heldig som er hjemmeeeeee!

Forresten, hvis den mummikoppen plutselig forsvinner en dag, så er det IKKE jeg som har tatt den.

Nøve sa...

Peis! Elsker det. <3

Mammaen din sa...

Koselig

Regnboge sa...

Åh, fantastiske mummikoppen! Og fruktte høyrest ut so ei veldig fin innviing:)

Anonym sa...

Hva studerer du siden du får lese sånne bra bøker? :)

Maren sa...

Hei anonym, jeg studerer rett og slett litteratur :) Det fineste i verden, jajaja

Ingvild Telle sa...

I dag tidlig så jeg Mummidalen. Det var tilfeldigvis på TV. Superkoselig!