fredag 15. oktober 2010

Postglede ♥

Eksamen er overstått, og det gikk fint. Faktisk over all forventing. Og jeg er overbevist om at alle gode tanker hjalp meg.

Jeg vandret lykkelig hjem etterpå, med fin musikk i ørene og gjennom gyldne vakre høstfarger i strålende sol. For en følelse. Og som om ikke det var nok, så fant jeg verdens fineste pakke i postkassa. Fra gode og snille Synne. For å muntre meg opp i eksamenskaoset. Tenk så fint gjort!




















En søt lapp



















Fine rosa puslespillbrikker, som ble til...



















fine Marie fra Aristokattene!





















Og deilig te med navnet "Tante grønns hage".
Synne vet hvordan man sender gleder. Takk fine deg!

11 kommentarer:

Ane sa...

HURRA FOR DEG! Husk å feire!

Ingrid sa...

ååååh, finefine pakken! Marie <3

Nøve sa...

Så bra, gratulerer! Og fin, fin post. <3

Regnboge sa...

Den teen e nam! Ogso smakar den annleis frå gong til gong, alt etter ka slags bær du tek oppi tesila. Koselege puslespelet^^

Og det e so fint når ein sete igjen med ei god kjensle etter eksamen!

Taran sa...

Søte Synnebollen!

Maren sa...

Jeg feirer med te og tre jentekvelder på rad! Hoho, fin helg :)

Enig Taran! Synnebollen fortjener en fin pakke tilbake snart :)

Nøve sa...

sv: H&M, den var i en pakke på 4, men jeg kjøpte den i sommer så vet ikke om de selger den lengre. :(

inga* sa...

feire på kafé også, Maren? i morgen f eks? eller til veko. grattis uansett!!

Maren sa...

Mer enn gjerne!<3

Synne sa...

:)

Kathleen sa...

Så fin pakke! Jeg hadde og blitt glad hadde jeg fått den. :)