lørdag 23. oktober 2010

Once upon a time

Den siste tida har handlet mye om Disney. Har ikke tallet på hvor mange av filmene jeg har sett, men vi snakker dager hvor det har vært tre per kveld. Og jeg elsker det! Kommer aldri til å bli lei og aldri til å bli helt voksen. Akkurat som Peter Pan. Og det synes jeg er helt fint.

En ekte Disney-fan må jo ha sin egen samling. Disse ble kjøpt inn under årets første snø.





















Jeg liker å ha noe å samle på, så fremtidens ønskelister kommer nok til å stå DISNEY i store bokstaver på. Det, og dusjforheng med skyer på. Jeg vet ikke engang om det finnes, men har allikevel fått det for meg at det er noe jeg gjerne skulle hatt.


Og til min nye fine pc har jeg endelig funnet en ganske så perfekt beskyttelsesmappe. Hurra! Og nå er det helg og tid for å sove uten å ha på vekkerklokke ♥ 
Håper dere lar teen holde dere varm.

















5 kommentarer:

Nøve sa...

DISNEY! <3 Beste som finnes.

Ingrid sa...

kommer aldrialdrialdrialdri til å gå lei disney <3

Ane sa...

Åå, den PC-mappa har jeg også, og jeg elsker den! Når jeg i tillegg putter den oppi et blomstrete handlenett/veske gjør det faktisk dagen bedre, jeg tuller ikke. FINT:D

Maren sa...

Disney for livet! <3

Så gøy,Ane:D Er blitt veldig glad i den, og nå kan jeg jo tenke på deg når jeg ser på den også. Bonus!

Regnboge sa...

Disney e so fint, iallefall då det va skikkelege teiknefilmar^^ Men eg må snart skjerpe meg og sjå "Skjønnheten og udyret", "Aladdin", "Anastasia" og "Peter Pan", spesielt den sistnemnte; etter å ha lest boka ve eg berre ha meir!

Ein liten ting til eg kom på no: Disney sin Peter og min Peter ser HEILT ulike ut! Trur eg. Eg ska prøve å teikne han ein gong. Og eg ska seie ifrå viss eg klarar å teikne sånn so eg ser han føre meg.