søndag 10. oktober 2010

Jordbær!

Når man sitter på lesesalen trenger man noen små oppmuntringer. Og i går ble dette synet min; se så søt! En rosa elefant som sier "jordbær!" på leppepomaden min.
Tydeligvis består min verden av mange rosa elefanter. Og legg merke til at onsdag ikke lenger er et ord i min Moleskine. Gleedag!























Nå er det søndag, og lesesalen er stengt og det gjør meg egentlig ingen verdens ting. For mens jeg leser om litteraturvitenskapen i historisk lys så lager den snille kjæresten pannekaker med blåbær til meg. Og senere får jeg besøk av en av min beste venninner. Det er hva jeg kaller en fin søndag 


Håper dere har en fin søndag også.

6 kommentarer:

Trine sa...

Hvor hen i Oslo er det du studerer/har leseplass? Nydelig elefant :)

Trine sa...

Forresten, hvilken moleksine er det du har? Jeg har lett og lett etter slike med akkurat slikt oppsett, men finner bare med blanke ark eller linjeark.

Maren sa...

Hei Trine! Jeg går på UiO:)
Og den heter Moleskine weekly notebook og er for et helt kalenderår. Finnes i mange bokhandlere, men blir fort utsolgt her iallefall. Så jeg planlegger å kjøpe min 2011-kalender snart:) Er første året jeg har akkurat denne, og jeg har vært kjempefornøyd med den.

Ingrid sa...

Leppepomade <3 moleskine <3 og gleedag! <3
...vurderer å ta patent på ordet :P

jeg kjøpte min nye moleskine for leenge siden. fått helt angst etter det året det var utsolgt i hele oslo :P

Synne sa...

Jeg skal også spise pannekaker nå! Og jeg har vært på Tusenfryd i dag! Maken til supersøndager, altså.

Ane sa...

Hihi! Fin leppepomade, fin moleskine, fint onsdagsnavn.

Du som leter etter moleskine: De har på play.com, alle slags varianter, og ganske så billig. Tror de har de fleste typene på capris.no også om du heller vil handle fra Norge :)