onsdag 6. oktober 2010

Favoritter


Mine favoritting rundt omkring i vår lille leilighet:



Velkommen, her bor M og M


Her kan du få drikke så masse te du bare vil


Og når du får lyst på litt sjokomelk kan du ta sjokoladepulveret
ut av denne fantastiske boksen


På kjøkkenet henger disse fine; kjolegrytekluter laget av en ung
farmor en gang for lenge siden


En pen blomst pynter opp på stuebordet


En rosa elefant passer på


Og lampa har også fått en sløyfe på seg


Og dette er selvfølgelig den aller viktigste delen av dvd-hyllene


På badet er han her kongen på håndkle-og pysjamas-haugen


Og ved siden av meg sitter en kjæreste med en veldig
tøff(tyggis)tatovering.

11 kommentarer:

Ingrid sa...

Finefine leiligheten deres <3

Lurer på om jeg noen gang har vært hos deg uten å drikke te... :P

Ane sa...

Hihi, nå ble jeg glad :)

Nøve sa...

Så fint! elsket sjokoladeboksen.

Regnboge sa...

Den elefanten va fantastisk! Og eg trur eg hadde drukke veldig mykje sjokolademjølk dersom eg hadde hatt ein sånn boks, og hadde eg hatt ei sånn tesil, so hadde eg berre drukke te frå boks og ikkje pose^^

Maren sa...

Det er rett og slett ingen som slipper herfra uten å drikke minst en kopp te først <3

Den boksen er virkelig helt nydelig, ble kjempeglad da vi fikk den!
Tesila likeså:)

Trine sa...

Alt ser så rent og pent ut! Jeg skulle gjerne likt å se bilder av resten av leiligheten også :)

Tesilen var jo fantastisk, har aldri sett slik hjerteformet. Likeså med de søte gryteklutene <3

Hvor er det du pleier å kjøpe te? Jeg har hørt at det er en fantastisk te-butikk i Oslo som heter "Black Cat"? Selv bor jeg i Nord-Norge og har ikke det store utvalget (må hamstre når jeg reiser til andre byer).

Du har en fantastisk koselig blogg, altså! :)

Maren sa...

Hei Trine: Så koselig, blir så glad for sånne kommentarer <3

Jeg kan godt legge ut bilder av hele leiligheta en gang! Gøy at noen har interesse av å se på bildene mine :)

Tesila er kjøpt på bokhandel(Akademika), kanskje den dukker opp i nærheten av deg? Og ja, Black Cat har kjempemye god te! For øyeblikket har jeg en derfra, en earl grey-te med roseblader i. Namnam! Ellers kjøper jeg teen min litt her og der, egne te/kaffebutikker her i Oslo men også Ica og helsekostbutikker:)

myldretid sa...

Finfint!

Mamma sa...

Så koselig du har det.
Ikke rart folk trives hos deg

Ine sa...

Du er så søt!

Allis i Eventyrland sa...

Så skjønn elefant! :)