torsdag 14. oktober 2010

Bobler i magen

Når kroppen og hodet og hjernen og til og med fingre og tær sier "nei nå orker jeg ikke mer,jeg vil heller sove", og når man bare må lese bittelitt til allikevel, da trenger man en slags drivkraft. Eller bensin om du vil, som da man som liten fikk en sjokoladebit for at man skulle kunne klare å gå opp den store bakken på skitur. 

I dag trengte jeg noe slik. Og det ble pærebrus. Og om ikke pærebrus i blomsterglass gjør meg klar til eksamen, så tror jeg ingenting kan. 
Og i morgen er det helg. Uansett.





5 kommentarer:

Glede sa...

Hei! Gilmore girls ja, dem har jeg også sansen for. Så morsomt at dere har startet en klubb for mat og glede! Matlaging og "matnyting" er min favorittsysle.. Det gir meg energi, og det er terapi å stå på kjøkkenet med herlige råvarer og spennede oppskrifter. Ha en fin kommende helg!

Ane sa...

Hurra for deg, du er tøff, du er flink, du er søt, du er tøffere enn eksamen. Lykke til!

Ingrid sa...

det kommer til å gå finfin(n)t! :D

hjartesmil sa...

hei, maren! eg er berre så sjukt nysjerrig på kvar du har kjøpt desse glasa?

<3 mariell

Maren sa...

De er kjøpt på Åhlens :) Det er de fineste glassene jeg har; perfekte til rosa saft (og pærebrus)