onsdag 1. september 2010

Hei og velkommen, September.

Nå er det høst på ordentlig, og jeg er overbevist om at september kommer til å bli en fantastisk måned. Og en av de største årsakene er selvsagt at Glee starter sin andre sesong. Åh, lykke! Åh glede! Jeg lengter etter nye episoder og nye sanger, og det går ikke en dag uten at jeg tenker på det. Dermed kan jeg vel trygt kalles en superfan.

I dag startet jeg dagen med litteraturteori og havregrøt, en uslåelig kombinasjon. Og siden sola skinner og ingen regndråper fungerer som bakgrunnsmusikk i dag, så har jeg hørt på denne. Minst ti ganger. Hvorfor det sier du? Fordi jeg får så sommerfugler i magen.
Mr Schu, I love you. Fnis.

3 kommentarer:

Polkadotdays sa...

Tusen takk! Så utrolig fin blogg du har!!

Ingrid sa...

21 DAGER IGJEN!! :D

Nøve sa...

sv: Åå, så fint at jeg ikke er den eneste. <3

Og Glee, herregud!