søndag 29. august 2010

You can't just touch someone's life and just be done with it

De to siste ukene har jeg blitt totalt forelsket i nok en tv-serie. Pushing Daisies.

Den er så søt og rar og fin og snodig, og så utrolig unik. Rett og slett fantastisk! Det triste er at det finnes så altfor få episoder, så nå må jeg klare å vente litt med å se sesong to. Selv om jeg tviler på at jeg klarer å vente så veldig lenge.
Man får veldig lyst på pai, og ikke minst Chucks nydelige kjoler. Sukk. Og det at Glee-fjes dukker opp i serien gjør meg absolutt ingenting, for det kjennes som å få gode venner på besøk.










9 kommentarer:

Ingrid sa...

Jaaaa, pushing daisies! <3 Går aldri lei. Kanskje du skal se sesong 1 på ny :P

Maren sa...

Det tror jeg faktisk at jeg må gjøre:)

inga* sa...

oh man, har du den på dvd? evnt. finnes den på dvd? så sykt kjekk ut

Maren sa...

Det har jeg, Inga! Og du skal med glede få låne den neste gang vi sees:D

Synne sa...

Ooh, dette ser sært og søtt og spennende ut! Takk for tipset, Maren!

Ane sa...

Å, SUKK! Jeg sørger litt fortsatt, jeg, fordi det ikke er mer. Kanskje jeg bør starte på nytt, rett og slett. Og så enda en gang når jeg er ferdig igjen. Og enda en gang etter det?

inga* sa...

jey!

Nøve sa...

Jeg har ikke fått meg til å se den serien enda. Blir litt motløs av at den allerede er "ferdig", liksom. Men den virker veldig fin!

sv: åååh du er heldig!

Ella sa...

Den vil jeg se :)