mandag 23. august 2010

Vi spiser sukker som medisin

Jeg har hatt en fin helg, jeg. Og i tillegg til å spise bursdagsmuffins og bursdagsgulrotkake sammen med noen av de fineste jeg vet om på lørdag, så hadde jeg en fantastisk flott søndag. Den startet med et besøk på Kaffebrenneriet sammen med Sigrid, som jeg endelig fikk se igjen etter måneder med både vinter, vår og sommer.

Da det nærmet seg kveld dro Ingrid og jeg på Siri Nilsen-konsert utenfor Chateau Neuf. Der var vi superfans som satt i sofaen omtrent helt inntil scenekanten, og vi satt så nærme at den ene musikeren smilte til meg da hun så jeg hvisket med på alle sangene. Og Siri Nilsen, hun var søt og flink som alltid.



Photobucket

Og som om ikke det var nok, dro Ingrid og jeg videre til Anette hvor vi endelig fikk sett Disneys Prinsessa og frosken sammen. Den var like fin som jeg trodde den skulle være, og ga den gode gamle Disneystemningen. Også lo vi masse.

Photobucket


Så, med et vips og et svisj, var semestret igang igjen. Men jeg tror det blir fint. For med Jane Austen på pensumlista så kan man virkelig ikke klage.


4 kommentarer:

Ingrid sa...

Fine dagen <3

Anette sa...

Fin blogg, fin film! :D

Kathleen sa...

Siri Nilsen er fint.

Maren sa...

Ja, finfint! :D