torsdag 26. august 2010

Oh happy day

I dag er en fin dag.

I tillegg til å ha laget en egen liten lesesal hjemme med store mengder te og med regnet som slår mot vinduet som bakgrunnsmusikk , så har vi endelig fått ordnet det jeg lenge har ønsket meg. Eller som jeg presterte å si til Mathias i en slags overtalelsesprosess: "Dette er noe jeg har drømt om hele livet!"
Vel, kanskje ikke helt. Men etter å ha levd med studentboligorange på stueveggen i laaaang tid, så har vi funnet en fin løsning til forvandling på tross av forbudet mot å male. Løsningen ble gardinhøyder, og jeg er virkelig kjempefornøyd med slik det ble. Også fortjener MacGyver-Ingrid en liten takk, i tillegg til en flink kjæreste.

Og om noen lurte; ja jeg tilber Paul McCartney, og jeg har en rosa elefant.

Tilbake til litteraturteorien og tekoppen!

12 kommentarer:

Ane sa...

Ååå, jeg er forelska i stua di! Nå vet jeg ikke hvordan det så ut før, men veeeldig fint nå. Så nydelig og lyst og sukk, nå har jeg lyst til å bytte ut alle møblene i stua vår. Halvparten i hvert fall :P

Maren sa...

Det tar jeg som et komplement!:)
Hadde ingen ordentlig før-bilder, så derfor droppet jeg det. Men bare se for deg noen som har slengt ut hundre liter tomatsuppe utover veggen, så burde du ha et ganske greit bilde:P
Og du er veldig velkommen på besøk forresten!

Silje sa...

Åååh, så lekkert!
Jeg vil bytte ut de mintgrønne gardinene og male en vegg lilla.

Maren sa...

Takk, Silje! Hurra for litt forandring :)

Ingrid sa...

McGyver-Ingrid liker resultatet veldigveldigveldig godt! :D

Maren sa...

Jeg er heldig som fikk hjelp av en ekte superhelt :D

myldretid sa...

Så utrolig fint! Studerer du litteratur? Det gjorde jeg også før:)

Maren sa...

Myldretid: tusen takk, så hyggelig med kommentar fra deg! og ja, det gjør jeg :) og om jeg ikke tar heeelt feil så tok vi faktisk noen emner sammen, for jeg tror nemlig jeg husker deg fra de første antikklitteratur-forelesningene. Husker at du strikket, hihi.

myldretid sa...

Ohmy! Det kan nok være meg ja, men det er jo tre år siden:)

Maren sa...

Hih ja, det var da jeg begynte også. Jeg har en litt rar og tydeligvis god kjenne igjen ansikt-hukommelse. :)

myldretid sa...

Det pleier jeg å ha også, men tydeligvis ikke nå... Så morsomt! Er du fremdeles på bachelor, eller har du begynt på master?

Maren sa...

Ja, har nettopp begynt på master. Litt skummelt og ganske spennende :)