lørdag 21. august 2010

When you look at a cupcake, you've got to smile.



















Disse bakte jeg til bursdagsfeiring i går. Og de blir en like stor suksess hver gang. Rett og slett verdens beste muffinsoppskrift! Og her er den:

2 egg
4,5 dl hvetemel
2 ts bakepulver
1 ts vaniljesukker
140 gram romtemperert smør
2 dl sukker
en boks kesam
hakket melkesjokolade

Rør smør og sukker hvitt. Bland inn resten av ingrediensene, og sjokoladen vender du inn i røra til sist. Fordel i ca 12 store muffinsformer, helst med de rosa prikker:) Stekes på 200 grader i 10-15 minutter.


4 kommentarer:

Ane sa...

Ooooh. De hørtes fryktelig gode ut, og jeg kjenner jeg lar meg påvirke minst like mye av bakgrunnen på bildet som av bildet av selve muffinsene. :P Fint!

Maren sa...

Hihi, jeg er en snik på påvirkning, Ane. Nomnom:D

Ingrid sa...

Jeeeee, tidenes beste muffins!

Kristin sa...

Å, Maren, tusen takk! Disse gleder jeg meg til å prøve ut :D